Äntligen

Tänk vad tokig man har varit för att man inte har kommit i på sidan för att blogga !!...vilket beroende man har ...att få skriva av sig lite om ditt och datt...
jag har ju jobbat som en tok med låååååånga dagar ska även idag iväg vid 15.00 och jobba till 13.00 imorgon...bläää...det är skit på jobbet för tillfället... så illa att 2 har sökt skola till hösten och 1 börjar på nytt jobb nästa vecka... : ( ... huuuuu...jag leta med ljus och lycka..det kommer det kommer...jag är av den person att allt löser sig och saker dycker upp och faller sig naturligt...önske jobbet är ju att få heltid på gymmet...haha..då blir jag väl ett muskelknippe...en sån där Amazomaskvinna eller vad de kallar sig...jaja..drömma går ju...
Äntligen har snöfaan smält bort och våren har tagit fäste...det luktar till och med vår...varmt oxå ...HÄRLIGT !!!!!...
Nää..nu ska jag ut med min kaffekopp och sätta mig på trappan och njuta av våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0