Blåtunga

Lördag och jag har äntligen fått tillbaka D-linken ...jobbigt...har suttit och surfat runt...vad mycket roligt det finns ute i syber välden...fick ett kort från Malooimage57 som hon tog på vårat frossa möte en mycket blå tunga...helt galen ...eller ??...Lotta kom oxå med...min goa jobba kompis som nu har valt att börja på ett nytt jobb...testa något annat...klokt men jag kommer sakna dig Lotta  : (  ... nä nu ska jag se om jag ska vispa i hop en Irish Coffe...känner för att bli lite yrer i kväll

Kommentarer
Postat av: [email protected]

har i varje fall lärt dig dricja whiskey

2008-04-06 @ 14:07:28
Postat av: Maloo

Du hade väl nutella istället för farinsocker...det är ju det nya nu

2008-04-06 @ 19:30:11
URL: http://stor-margit1975.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0