Gräs

ÅÅÅÅ...så gott det har varit idag...satt på baksidan i solen och njöt...kände tillslut att jag låg nerimage91
Maja fick tag i killarnas gamla kickbike
image92
Sen är det det här med barn och geggamoja...att det är så kul...
image93
Här satte jag mig upp och insåg att gräsklipparn behövdes fram...
image94
Vallen blev mycket bättre...men det var ett parerande mellan alla lökar och gullvivor som har kommit upp.MEN det var tur att det var jag som klippte...för min sambo hade mejat ner alltihop...han är expert på detta...han lyckas alltid varje år med något...tycker väl kanske att det börjar bli för mycket växter...är det inte murgrönan så är det hummlen...aahhh...säger han ...det kommer upp på nytt...Höjden var när jag hade planterat murgröna vid äppleträdet...revorna var ca 60 cm långa...akta nu vid äppletträdet sa jag...10 min senare kom han in...Nettan ...hmmm...jag klippte av murgrönan...DET VAR 15 CM KVAR...jisses då blev jag arg på`n...jaja...det växer ut sa han...ja men det tar längre tid...Nu brukar jag vara med och övervaka vid känsliga områden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0