Klar

Huuua...nu har jag hämtat mig såpass att jag börjar bli normal igen...tab. gjorde ingen verkan tyckte jag....ska nog supa mig kanon nästa gång...jag var sååå duktig tyckte dom...hade spänt axlarna så mycket att jag var HELT SLUT efteråt...magen rasade 2 gånger innan kl.11 och sen 1 gång när jag komm hem...detta är inte klokt...jag som är så kaxig, modig och tuffer annars  men inte när det gäller tandis...det sista när hon bara putsade med borren spände jag mig så jag nästan slutade andas...jaja...nu dröjer det till nästa gång hoppas jag ...för jag går bara dit när jag får kallelsen för undersökning

Kommentarer
Postat av: Maloo

Jag tycker du är modig iallafall...det finns ju dom som är skrämda för livet och aldrig går till tandis.
Kolla in min nya blogg nu och go'natt.

2008-04-08 @ 23:02:24
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0