Långhelg

Varit på systemet och införskaffat mig yrseldryck...är ju ledig i helgen och önskar fint väder så jag kan sitta i hamocken och sippa vin dagarna i ända....mmmmmmmmm....Min syster ska ha sitt kalas i Munkängarna med picknick...härligt...få se till att min sambo kör...sippa vin bland Ramslöken....inte dumt alls....börjar att känna av pollen allergin...kli i ögonen, nysningar och rinnande näsa...så är det varje vår
Jobbar em och natt men sluta imorgon bitti så jag får en låååååånghelg med familjen....skönt...är ju en aning trött på jobbet nu så jag tar varje tillfälle ledigt jag kan...Få se om jag gör något inlägg i kväll när allt har lugnat sig på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0