Pannan är dååååårlig

Idag har de varit här och lagat våran panna till bergvärmen igen !!... ( de var här för en mån sedan och bytte givare ) utegivaren som känner av tempen krånglar...i går kväll ska ni veta att det var 29.8 MINUS ute ??...och pannan hade fullt upp att pumpa ut värme som inte elementen tyckte att det behövdes så pannstackaren fick knäppen...Idag konstaterade han att det är brott på sladden ut till givaren ...vi snackar ca 15 m ...var ???...vi hjälptes åt att byta i.a.f ...nu har vi 15 m sladd som ska häftas dit snyggt i morgon...hoppas att det fungerar nu för dettta har tickat i väg på elen när pannan har trott att det är så jävla kallt ute...
I kväll har det varit taccos ...inget rödvin huuuu : ( ...ska upp tidigt och köra pass...tror jag blivit nyckterist...det blir en Irisch sen inte mycket mer...haa...det är väl bra för kroppen kan jag tänka men jag känner för en riktig supafest...bli så där go berusad och ha jättekul...få nog se till att det blir snart...ska nu intaga soffans goa hörne och titta på palang som Maja säger...

Kommentarer
Postat av: Mingla

Jag håller på med ett skolarbet angående bloggar. Tänkte höra med dig om du tjänar pengar på ditt bloggande? Tacksam för svar.

2008-04-18 @ 19:50:01
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du får en skön kväll :)

2008-04-18 @ 19:55:00
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med här i min tävling: natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-18 @ 20:01:17
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: [email protected]

jag blir med på festen

2008-04-23 @ 00:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0