Slappat

Idag har vi slappat runt här hemma...så gott så gott...vi har möblerat om i Majas rum...blev mycket bättre och större...slängde en del oxå...behövligt...tvättstugan har används flitigt idag...skönt att komma i kapp med tvätten...god söndagsmidda...lax i  grädde och kantareller med hemmagjort potatismos och som efterrätt glass med chokladsås...mums...eftersom jag inte kom med  " Gry har ett plan " ( jag var nominerad  ) så fick jag åka själv till  "Playa de solarium "...det är det närmsta jag kunde komma värmen idag...Vi hade planerat att härja i trädgården idag... men ... "de ä ingän rumba " det är REGN och blåst...jaja...det blir väl fler dagar att ta tag i trädgården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0