Städhjälp

Idag har jag fått hjälp av svärmor...hon har tvättat mina fönster och dammat...UNDERBART !!!...I hate it !!...det tackar man ju inte nej till ...så nu ser vi ut igen...vi har braskamin som andvänts varje dag så ni kan ju tänka vad dammigt och sotigt det blir inne...speciellt i  rummet kaminen står...nu är det skinande rent här hemma...så länge det varar ??
Varit ute hela em. i solen...har redan fått färg...solen är stark...hann även med att få håret klippt...ska bara i med färg nu ikväll oxå...så är man riktigt snygger sen..
image103
Majsan i solgasset

Kommentarer
Postat av: Maloo

Skicka hit svärmor...så kan jag sitta i solgasset jag med..
Har vart på Öbergs Plantskola idag och handlat mej en murgröna (di dör ju varje år) och en Pip-ranka. Sak ta kort och lägga upp på bloggen när jag hinner.Ses i morrn på roliga sommarschemamötet.

2008-04-23 @ 11:08:16
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0