Tjoho !

Vi har fått bredband till jobbet idag...vi har väntat i 8 år på att bli uppkoppland...idag kom han med modemet och jag sitter nu på jobbet och skriver detta ...helt otroligt att det ska ta sån tid...jag sover jouren inatt så det blir väl att jag sitter här ett tag nu annars har man  plöjt genom böckar el. kollat på ALLA 6 kanaler tvn har att erbjuda el. så fixar man naglarna el färgar håret. el fotbad...
 HUUUUA...det har visat sig att aset som tog Engla har varit i Götene på Rasta och blottat sig för 2 veckor sen...fyfaaaaan...skönt att han sitter bakom låst bom nu och där kan han sitta...dom hittar säkert fler olösta mord han är inblandad i...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Yes, då vet jag vad jag ska ägna onsdags-natten åt.Jag som hade tänkt måla naglarna....det får vänta nu. Otroligt äckligt med att han vart häromkring gubben...då kan man ju inte vara säker ens här i skogarna
usch
hoppas hans medfångar "tar hand" om honom som di brukar göra med pedofiler.

2008-04-15 @ 22:34:26
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Maloo

Nu sitter jag också på jobbet ock skriver....är det för att vi ska söka oss annat som det äntligen har kommit bredband eller???Bäst att utnyttja så mycket det går nu då.
;-)

2008-04-16 @ 16:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0