Trygg ??

Jag har fått ett nytt orosmoment...i och för sig har jag alltid varit extra " harig " när jag varit ute med mina barn...ni vet ...gå ingenstans...håll er till mig... säg till när ni går ...gå inte med någon okänd mm...men efter det här med Engla...huuua...jag hade nästan panik på marknaden i torsdags...Maja höll jag stenhårt i handen...släppte henne inte 1 sek...när jag skulle ta ut pengar på minuten kom en av hennes kompisar och de skulle sätta sig på muren 3 meter bort...panik hos mig...fick stå med ryggen mot minuten så jag kunde se Maja...sen när det var min tur ropade jag på henne så hon stod vid min sida...ska det vara så här ?? ...ska man inte känna sig trygg ??...Hur har det blivit ??...Jävla sjuka människor...man är ju inte trygg nånstans längre !!!???

Kommentarer
Postat av: [email protected]

man mår ju illa har själv ett barnbarn som heter engla blev ursinnig när media döpte honom till englamannen

2008-04-14 @ 21:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0