Höst projekt

Idag har vi kommit fram till att köket behöver sig en uppfräschning...vi ska måla om luckorna...ta bort fläkten och skåpet över...där ska en ny fläktkåpa in och kaklas bakom då har vi fått ett nytt kök...



Detta kaklet fastnade vi för...höganäs 20*20 cm...lite dyrt...150 kr st...men vi ska bara ha 9  el 12 st



Gråvit färg som på denna ikea lucka...vi har tagit fram färgen på Färgtema ( fast här ser den nästan beige ut...det är den inte...)



Och nåt sånt här i fläktkåpe väg blir det....

Det kommer bli så bra...nu ska bara arbets lusten infinna sig...men det blir i höst när vi inte längre är ute i trädgården...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Har det gått bra första dan? Jag har tagit 3 soppor (Naturdiet) och sen åt jag en Quinoasallad med lax innan fotbollen och det var nog lagom för jag kände att jag orkade med utan att bli yr i bollen. Fast konditionen var det sämre med men det är ju en annan 5:a. imorrn ska jag inget ansträngande göra så då blir det bara soppor. Ha det gött.

2008-08-11 @ 22:57:02
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det blir säkert kanon snyggt i erat kök och du....det kostar att ligga på topp :) kram och ha en bra dag.

2008-08-12 @ 07:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0