Höst

Ja nu känns det att hösten är här...mörkare på kvällarna...lite rått i luften...barnen har börjat skolan ( gott med rutiner igen )...sen ska vi ju inte glömma allt REGN och blåsten...
Fast jag tycker det är gott att krypa in efter sommaren hysteriska jakt på sol och värme...  för att inte tala om allt man ska hinna med i trädgården och huset ... komma in och tända ljus och kaminen värmer gott medans mörktet sluter om huset...jag älskar att gå i skogen om hösten och känna doften...sparka omkring i löven ...klä sig i stora goa tröjor...mmm...raggisarna har faktiskt redan åkt fram...det är bara en tidsfråga innan pyamasen åker fram nattetid ( till min mans förskräckelse ...hahah ),,,ja det är inte lätt att vara en sån fröslök som jag  !!!


Kommentarer
Postat av: Maloo

Bättre att va en fröslök

än att låta "löken" så "frö"

Fast det är klart du har ju knipsat av fröledarn så det är väl inga problem ;)

2008-08-22 @ 11:29:02
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0