IKEA

I går åkte jag och Bengt till Göteborg ( utan barn...vuxen tid )...Ikea...där hittade vi ett och annat...cdhylla, stolar, lampor...dom har fått in så fin i handblåst glas...jaja efter några timmar på Ikea skulle det ätas...var hamnar vi jo på " Bögens " i Allingsås...( vi är inte så haj på innerstan i Götet var de bra matställerna finns )...när vi står och har best. mat kommer det en arbetsklädd äldre man och VÄSER...
- Är det eran bil ??
- ja sa jag ...( trodde att han skulle säga va fin den var ...ja ni vet !? )
SKIT SUR VÄSER HAN
-flytta på dem ...jag ska fram här !!!
Vi flyttade bilen men jag blev Förbannad...jävla gubbe...det visde sig att han skulle leverera varor dit...Kan man inte vänligt gå fram och säga...
Är det eran bil ??...kan ni flytta på den för jag ska leverera varor hit...

Vi satte oss och åt...gubben började lossa av...en hel pall som var ca 1.80 m hög med dricka som han fick ta flak för flak själv och bära ner i källaren...HAHAHAHA...jälva gubbe tänkte jag ...där kan du sringa upp och ner i solgasset i 40 min...



Jag tog kort på kräket...när halva pallen var av plockad...charmkurs kanske vore nått...

Vi styrde hemåt men hamnade i Vara på Nordpolen ...mums va gott det var...






Härlig lummig innergård...


Framåt kvällen kom våra goa grannar ...vi intog uterummet och hade det mysigt...





Bodybutter krämer luktar gott...



Vi blev nog lite " dragna " alla 4...





Ja uterummet blev SÅ JÄ**A BRA...jag är SÅ nöjd...nya favvo rummet ...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Ja du råkar då ut för allt och alla. Nordpolens fika gick inte av för hackor..."dreggel,dreggel"

Är det jordgubbsbodybutter eller...jag köpte fotpeeling och fotcreme på Yves rocher...man fick minst lika mjuka fötter som på partylite.

2008-08-01 @ 15:50:11
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! För en mycket ROLIG kväll. Björn mår fortfarande inte bra efter den... han kunde inte följa med till Naven... Han säger att han fått maginfluensa..Nåja... Men fint var det där ute och nästan folktomt om man jämför med Björkullasand. Hade ni en fn dag vid slussarna i Törboda? Kram Susanne

2008-08-01 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0