Ny funnen tid

Jag håller på att vänja mig med min " egen tid "...igår tog jag en promenad på 1 tim och 45 min...med Duffy i lurarna ...SÅÅÅÅÅÅÅ underbart gott...men jag kan ju inte börja med en liten promenad utan en lååååångis så i går kväll hade jag ont i höfterna...i morses tänkte jag...inget dåligt väder utan bra kläder...så jag tog en tur på 1 tim i regnet...mina höfter är inte vad dom varit !!...varför ska jag gå så hårt fram för...och fort gå jag med...allt för att förbränna...

Vill bara meddela att det jag lovade mig själv med trädgården kan jag nu säga att täppan är helt OK nu ...jag tillbringade hela söndagen em. åt detta arbete...( hittade 2 j**lä mördarsniglar som jag klippte)...jag är i kapp !!

                                                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är mångas favvotränare, kanske ses på lördag?

2008-08-26 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0