Regn regn regn

Huuuuaaaa....det har regnat i 7 dagar nu till och från ...allt är blött och fuktigt...tvätten torkar ju inte...handukarna efter duchen torkar inte vilket resulterar i att allt luktar surt !?...

Vi har en vecka kvar av semestern ...gött...hoppas bara att solen kommer fram och värmer upp lite...här tar vi dagen som den kommer...jag har mina pass på gymmet...idag får det nog bli STOR röjning i Majas rum...det behövs verkligen ...hon har mycket som hon inte leker med...tar bara plats...får väl köra henne till en kompis under tiden annars vill hon inte sortera bort nått...

                                                       

Eller så lägger jag mig i något hörn och slappar...typ uterummet ...

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0