Semestern är slut :(

Känner mig orkeslös idag...ingen kraft alls...huaa...igår kände jag för att proppa i mig alla 4 påsar chips... vi snackar 300 grams ... som vi fyndade på Netto...som tur va var karaktären hos mig och jag tog en kopp kaffe ...jag SKA klara 3 veckor...f**n en vecka är ju avklarad i morgon kväll...jag tjuv vägde mig i dag...2 kg har lämnat mig...jag saknar dom inte...det gör att jag orkar och blir motiverad att fortsätta denna tortyr...jag VILL BLI SMAL...

HUUUUÄÄÄÄBLÄÄÄÄ...jag börjar jobba kl 14 och sover natt....det är slut på semestern...det kanske är därför som jag är orkeslös !?...det har varit en underbar rogivade sommar...mycket sol och bad...vi har grejat och fixat här hemma ...tagit dagen som den kommer och bara varit...det är semester det !!!...

Jag förstår inte dom som sätter fru och 3 barn i en husvagn på 6-7 kvadrat och stressar sverige runt på 4 veckor...och vid dårligt väder sitter alla på liten yta...barnen blir uttråkande och sura...gubben irriterad...frun sur på gubben för han skäller på barnen som i sin tur vägrar honom sex i 4 veckor ...när alla kommer hem är det mer irriterat än när de åkte...inte undra på att det blir skilsmässor...

                                                               

NÄ... semestern är till för avkoppling och ladda batterierna till kommande höst och vinter...för att inte få alla husvagns älskade på mig ...så finns ju de som har sin vagn uppställda på samma plats hela sommaren..( men jag förstår inte det heller...kissa..skita ..duchsa..diska offentligt... )

Kommentarer
Postat av: Maloo

Jag har också min vagn uppställd nästan hela sommarn...på grusuppfarten till vårat hus. Så jag kan skita och duscha på in egna toa...jag sover inte ens i den när jag tänker efter. Den står faktidkt mest i vägen. Men nån vecka om året får den lufta sig och då är den sååå glad. Men det räcker gott och väl med en vecka. Varje år får vi sen för oss att blir det en fin helg så drar vi i väg över helgen så det är bäst vi har vagnen "dragklar" på uppfartsvägen...har än så länge aldrig hänt men vem vet. I år kanske det gäller...

2008-08-16 @ 14:37:26
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0