Veden

Veden kom igår efter månader av förfrågningar och tjat ( det behöver torka innan man kan lägga in den ) jag retade upp mig och ringde upp vedägaren och sa att NU vill jag ha TORR ved...
- är ni hemma i kväll ?
-ja...du är välkommen med TORR ved i kväll sa jag i vänligt ton...
Så i går kväll kom lasset på ca 10 km2 ved...gött till hösten och vintern i braskaminen...
Eftersom det började regna i morses...ggrrrr...har vi nu slängt in 2/3 av lasset...hur roligt är det på en skala från 1-10 ?????...typ minus 10....det var bara att tänka...varmt och gott till vintern...träning ...träning...
Nu måste vi in i duchsen för det vankas Sommarfest hos mor med alla glada...så det fick bli presenning över det som var kvar...

Kommentarer
Postat av: lotta

jag har 30 kubik torr o klyven blandved till salu synd att man inte pratar

2008-08-05 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0