Visioner

När vintern yrar som värst utanför knuten sitter man och planerar vad som ska ske i trädgården...man har vilda och stora planer och när man äntligen kommer ut så är man som en duracell kanin ...man har HUR mycket ork och kraft som helst...framför allt det är JÄTTEKUL...allt är i tipptopp...hmmmm...nu skulle ni se min trädgård...orkar kanppt klippa gräset ( det växer ju in i sen oktober nu för tiden )...det som blommade så vacker i sommras stå som torra pinnar i rabatterna...varje år får perargonerna en chans att frodas i mina krukor...men...regn och dessa blommor går inte i hop...( har en kruka i växthuset och dom är fina )...
Ja... jag orkar inte änna fram och så är det varje år !?...det är inte lika roligt längre när hösten knakar på dörren...jag vill ha en fin trädgård även på hösten så nu har jag lovat mig själv att i veckan som kommer SKA det bli fint i rabatterna ( kan inte skylla på tid...Maja är i skolan och jag kan härja fritt )...

Kommentarer
Postat av: lotta

kommer du ihåg va jag sa man får mindre gjort

2008-08-24 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0