Äntligen

Äntligen har jag  " fått tumme ur " och ordnat med bröllopps korten i ett fint album...att det ska ta 8 månader ??!!...fint blev det iaf...man längtar till våren nu när man ser på korten...vi var ju uppe vid Munkängarna...ramslöken blommade ...mmmmm





Jaja...snart är vi där igen ...


Har idag kärat ner mig en en kaffebryggare...hur man kan det ? ...men det har jag ...vill ha !!!...



Fantastiskt gott kaffe, bryggaren mal bönorna och brygger direkt. Ställ in bryggaren och vakna till nymalet väldoftande kaffe på morgonen
Nytänkande kombinerat med modern design, kännetecknar vår Fresh Time Café® EKAM 200 automatic. Med frontpanelen av rostrfritt stål ger den just det intrycket. Maskinen är gjord av ett tidlöst material, samtidigt som den är lätt att rengöra.

Eftersom vi mal bönorna varje gång vi ska dricka kaffe är ju detta underbart...nu får vi först i med bönorna i kvarnen sen hälla över i bryggaren...med denna slipper man det momentet...lovely !!!...kan ju inte bli bättre för oss kaffe älskare
Jag har skurit ner på kaffe intaget men när jag väl dricker vill jag har riktigt kaffe...man har blivit  bortskämd sen vi började mala bönorna själva...det är sådan skillnad på kaffe och kaffe

Kommentarer
Postat av: Mattias

De där med att vakna av nybryggt kaffe är inte helt sant, försök sova när kvarnen drar igång =) men gott kaffe blir det!

2008-12-28 @ 11:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0