Bättre

Jag mår bättre idag...skönt.. det hjälpte att vila bort skiten...jag har faktiskt gått omkring och små grejat lite nu på fm.
Min omtänksamme man köpte hem nässpray och värktabletter i går och helt plötsligt kunde jag andas igen...
                                                                      






...jag är imot medeciner egentligen ...men ibland måste man ta till starka saker för att bli frisk...nässprayet var Otrivin Comp som tar bort rinnande näsa och täppthet och det fungerade faktiskt !!...tog min dos i morses och än har jag inte behövt snyta mig... underbart ...


Kommentarer
Postat av: Grannen på 7:an

Gött att du är på bättringsvägen!!



Tack för den goa glöggen och pepparkakan på 1:a advent! Hoppas att Lucialinnet passar lilla Maja.

Varma kramar

2008-12-02 @ 14:30:20
Postat av: Maloo

Du får hämta hem din bloggaward hos mig. Det finns lite regler i ett nyare inlägg. Om du vill ha den. Nu har ljusen äntligen anlänt. Jag tar med dem nästa gång jag drar till Götene. Någon dag i veckan.

Ha det bra.

2008-12-02 @ 15:50:27
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0