Gott och blandat

För att inte glömma av räkningarna ...som jag gjorde förra julen ...har jag precis fixat dom  idag...så skönt !!...nu kan man lägga det åt sidan...

Jag är inte på humör alls...vet inte riktigt vad det är som gnager ...känner mig tung i huvudet och en tilldens till huvudvärk...och TRÖTT !!!...vet inte om jag håller på att bli sjuk igen... fast det är bara att tänka bort det ... 

 Det är min jobbar helg...fast jag har tagit ledigt på lördag för då blir det kalas för släkten ...Maja och mamma fyller år...ska bli KUL att träffa alla igen...
 Eftersom jag är ledig i morgon ska det sista ordnas med julklapparna och maten...jag bävar för allt folk i affärerna ...Maja ska vara hos farmor...jag utsätter inte henne för all hysteri...vi vet precis vad vi ska ha... så med gott mod och 7 stesolid ska jag klara det...vi har ju inte all tid på oss eftersom kalaset är vi 17 och innan det ska jag ha bakat en tårta...fast det finns ju dom som lever på att baka tårtor och då blir det nog en köpt variant tror jag ...varför stressa ???

Kommentarer
Postat av: lotta

huvudvärk verkar vara nåt som haft det i 3 dgr när jag kom hem gnällde gubben att han hade huvudvärk.stackarn sa till honom att han skulle skatta sig lycklig över att det inte var alla 3 han hade ont i

2008-12-19 @ 17:05:15
Postat av: Maloo

Lotte: Det ena och det andra huvudet förstår jag (det som karlar OFTAST tänker med) men vilket är det tredje??

2008-12-19 @ 17:08:03
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Maria TPL

Alla mina tomtar står INTE på köksbordet! Det var ju fotografering inför julkortet och alla kom!

2008-12-19 @ 20:40:49
Postat av: Nettan

Maloo...jag fick reda på det tredje av Bengt...adamsäpplet...

Huvudet-ett med hjärna

Adamsäpplet-utan hjärna

Snoppen-som vill gärna







2008-12-19 @ 22:05:21
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Skönt med alla räkningar fixade :)

2008-12-19 @ 22:07:17
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: lotta

flickor flickor ska vi ta en lektion i anatomi

2008-12-19 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0