Julafton



Det är låååååång väntan tills man får öppna sina klappar...



Killarna fick öppna tidigt för de skulle vidare till sin pappa...



Vid Kalle Anka somnade jag ca 45 min...kan varit att jag drack 2 glas vin till maten !!??...men sen var jag fit for fight igen för resten av kvällen... det blev maraton lekning av allt Maja fått ...ALLT skulle prövas och testas...och till detta intogs 2 glas rött till...huuua jag höll på att glömma alla skumtomtar ...man kan ju köpa en stor burk och jag satte i mig halva själv ?!...gott gotti gott gott  !!!!!



Rätt som det var knackade det på fönstret och tomten var här ...han hade glömt ett paket till Maja och lämnade detta...Maja blev överraskad och det blev riktigt lyckat eftersom vi hade delat ut klapparna 2 timmar innan...det var min goa jobbarkompis Sylvia som hade jobbar hela dagen och skulle hem men vill träna på Maja innan... TACK !!!!!


Kommentarer
Postat av: lotta

våran "mamma"ho är allt go ho att ho orkar

2008-12-26 @ 03:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0