Lördagen " gick i ett "

Kl 10 var jag och Bengt i Skövde och handlade de sista julklapparna...det gick förvånatsvärt bra...jag höll mig lung hela tiden och jag är riktigt stolt över mig själv..men vi hade ju innan tänkt ut klappar till barnen....vid 14 gav vi upp och då började det välla in folk överallt.. snabbt hem och svida om till kalaset...sen var det dags att fira Mor och Maja ...present öppning och god mat och många goa skratt som vanligt...



MIn prinssea så fin så fin...klänningen hittade vi på Cubus...


Paket öppning...hon blev jätte glad för Wii spelet...


Vi var hemma hos mor och Kjellen ...





Mor i stugan har paket öppning...en sak ska ni veta...när jag var ca 14-15 år hade min mor dille på baskrar...i ALLA färgen och jag hatade dessa och skämdes fruktansvärt när jag var ute med mor...typiskt tonåring ???....så i går när hon öppnade detta från syster ropade dom på mig och jag fick frispel och kände mig som 15 igen och bara vrålade ...NÄÄÄ mamma !!!! inte basker !!!...Flashback !!??




Anna och min bror Emil väntar sin andra guldklimp om precis 4 veckor...vi hoppas på en pojke...eftersom dom har lilla Lina innan...



Här har ni något som är heligt hos mor...i ca 15 års tid har ALLA fått mäta sig med jämna mellanrum...i går var inget undantag...alla barn hade växt 2-5 cm sen sist...det är faktiskt kul att mamma inte tvättar bort det utan att det är där så vi ser hur barnen växer...vi vuxna står ju still...jaja lite på bredden då !!...med di små stånkar uppåt...Bengt är längst men Eric är nu bara 2 cm under.. vi konstaterade att även Carl hade gått 3 cm förbi mig nu...eftersom det är fler barn på väg fylls måttståcken på hela tiden...Heligt heligt...

Tyvärr fick jag lämna allt när det var som roligast för jag skulle jobba kl 22...jag fick ingen vikarie för hela mitt pass så jag fick vara glad att hon kunde ta till 22...

Denna dag gick i ett och jag somnade som en STOCK på jobbet ....




Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för ett trevlig kalas! Ses på annandagen!

2008-12-22 @ 08:09:21
URL: http://carrocarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0