Ring ring...

Usch !!!!...har i kväll fått reda på att mitt stora tonårsmögel har haft bus för sig med 2 andra kompisar innan jul...den klassiska busringningen håller tydligen än i dag men på min tid ringde man dagtid och sa typ...                                                                           -  Är det storm ?
-   Ja ?!
-   Håll i hatten då !
Men dessa unga herrar hade ringt mitt i natten till en äldre herre och sagt kränkade saker om frun för att se fråga om han vill köpa en dammsugare !? med dolt nummer...MEN han blev arg och för 600 kr hos telia kunde han " låsa " upp numret och spåra killarna...de har varit och bett om ursäkt personligen hos paret...det är ju väldigt bra att de gjorde faktiskt... så får vi se om de sliper betala de 600 kr...fast jag tycker de kan betala... lite ska det svida om man beter sig illa ...

Kommentarer
Postat av: lotta

jasså det va du som terra mig

2008-12-31 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0