Sjuk !!

Ja den här förkylningen tog med råge !!!...jag blev knockad i går och låg hela dagen...igår kväll efter all snytning var jag så röd på näsan att jag kunde ställa upp som Götenes första rödljus !!...jag insåg mina begränsningar och ringde till jobbet och sa att jag inte kan jobba som idag...
Idag har jag oxå legat ...febern har kommit och gått under dagen ...uuussssccchhhh...jag vill inte vara sjuk...men bästa motmedlet är ju att vara hemma och vila bort det...tar man sig till jobbet ändå blir det oftas värre och tar längre tid att bli frisk...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Ligg hemma och vila upp dig du. Det är ingen som tackar dig för att du tar dig till jobbet under sjukdom. Om du vill pigga upp dig lite så gå in på arvingarna.nu och kolla under fliken För fans och sedan bilder och sedan Olins så kan du få dig ett gott skratt.Krya på dig. Kramar Maloo

2008-12-01 @ 22:49:33
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Krya på dig kram Camilla

2008-12-02 @ 08:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0