Dagen som varit...

... började på Fitnessfestivalen i en stor hall där alla skulle bodypumpa...efter 2:a låten fick jag ge upp...förkylningen kom ikapp mig...bara att sätta sig vid sidan och hänga med i häftet som vi fick...



Tog ett kort när satte mig vid sidan om...många var vi...Köpte mig ett rött linne som det står Bodypump på ...lite kul eftersom det bara är vi intruktörer som kan köpa dom...
Efteråt gick vi en sväng och kollade av mässan...det  var stora biffar och kvinnor som inte så ut som kvinnor...jisses vad stora de var...och alla som skulle tävla då !!!???...de var SÅ deffade och onaturligt BRUNA...varenda åder dallrade några cm över huden......du Mia...ett låååååååång ställ med Better Bodies kläder till väldigt billiga priser...köpte mig ett linne där med...när vi fick nog av alla upppumpade  gick vi över gatan in på Liseberg och avNJÖT årets första julbord...så välsmakade...tur att det inte var fullpris på småbarnen eftersom Maja är som Sune i julkalendern där pappan klagar att potatis kan han äta hemma...



Köttbullar och prinskorv...janssonen var tydligen inte i Majas smak...2 clementiner gick ner oxå...

Sen vandrade vi runt...så vackert...



Inte världens bästa skärpa ...glömde kameran hemma och fick ta till mobilen...





Jo Mia..du missadae en annan sak...du SKULLE åkt med som reserv...våran favvo... Sally Maria Lundkvist...



Jag vet...fruktansvärt suddigt...men jag har zoomat in från orginalkortet...jag kunde inte med att gå närmre...Sally i vit kappa med svarta ringar...

Efter några timmar på Liseberg och 100000000 mer människaor och fötter som jag inte längre kände gav vi nöjda upp och åkte hem...jag har aldrig varit med om så mycket folk...man kom ingen stänns och köer överallt...vi höll inte på att komma ut ens...



Så nu har lite julstämning infunnit sig...eller ?!

Kommentarer
Postat av: Vicke

Jag har fullt upp just nu, så jag passar på redan nu att önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År.

2008-12-07 @ 18:40:07
URL: http://www.vicke.be
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Så mysigt :D

2008-12-10 @ 18:55:56
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0