Vilket lass...

Det gick jättebra att få tag på allt vi hade tänkt oss på IKEA...tills vi kom till kassan...som TUR var sa jag det innan vi hade lassat upp ALLT att vi skulle handla på rekvisition...
 -Har ni varit uppe vid kontorsavd. och hämtat köpenota ?
-Va ?? sa jag
-Ja det måste ni ha annars kan ni inte handla.
Det var bara att ställa undan våra  vagnar..."bara " 5 st



Väl uppe på kontorsavd. fick vi våran köpenota och vi gick TRÖTTA tillbaka...då hade det kommit någon som skulle öppna gym  med 4 vagnar och låst in våra vagnar så vi fick ställa oss i kö och vackert vänta...DET TOG ÖVER 1 TIMME innan vi var klara när våran tur väl hade kommit...det var bara strul...pphuuu...sen stuvade vi in allt i bussen...tur att vi fick låna den stora för det var FULLT...
Sen en guldstjärna till Lotta som tog mod till sig och körde i GBG ...med mina anvisningar när och var hon skulle köra...Lotta har aldrig kört i GBG förut så det var guldstjärna som heter duga...


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Haha ja jag säger då det, men vi klarade allt detta också :D

2008-12-04 @ 19:58:12
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: lotta

vi är väl kvinnor

2008-12-04 @ 20:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0