Första orden

Jaha...då ska man börja skriva av sig...ojoj det kan bli en hel del...många tankar och funderingar fast jag behöver nog bara få ur mig saker och ting...just nu är jag skitför... på en viss person som JÄMT ställer till det  och motarbetar ...ser inte att problemet ligger i dennes knä...bläääääääääääää
Fredag em...skönt med ledig helg , varit lite mycket på jobbet det sista till och med så mycket att jag i går sökte 2 nya jobb...behöver nog flytta på mig...vill inte krocka med den berömda "väggen". Sen har jag varit DUNDER förkyld i 1vecka , har inte kunnat träna...men imorgon ska jag ha mitt pass på gymmet  igen (är instruktör) ååhh jag blir galen när jag inte kommer iväg och får köra slut på kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0