Mat

Varit i stan och bunkrat upp mat...stor handlat...2500 fattigare men här hemma svämmar kyl och frys över så vi klara oss nog ett tag...det vet man ju hur det är med det...det är ALLTID något som är slut...detta packande har jag funderat över kan man inte beställa varor över nätet ,betala med kortet och få allt hemskickat...underbart då slapp man åka som en öran runt parkeringen...som man fick längst bort...väl inne är det slalom mellan alla kundvagnar ( pensionärena har pratkalas i affären och all tid i värden ) jaa.sen lyckas men ju alltid välja fel kö...upp med varorna...ner i kassar ...i vagnen...in i bilen...ut in i huset...upp med alla varor...sortera ut i alla skåp...phhuuu...jag vet att det finns självscanning (underbart) men inte i denna affär...kanske ska jag utveckla iden om hemskickade matvaror...
I går kväll kom det SNÖ ???!!! mina snödroppar fick sig ett vintertäcke...nu längtar jag efter våren
Det kändes att man varit förkyld...det var jobbigt på passet i dag ...fick ta bort vikter...fast det ska man ju göra... man får vara rädd om sig....kände när jag pratade  och instruerade igenom passet på 1 tim att jag var seg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0