Sovmorgon

söndag....började dagen med en välbehövd sovmorgon...första på 14 dagar...vaknade att dottern sa."godmorgon mamma , sovit gott ?? "  och jag kände kaffe doften i rummet ...kan det bli bättre...efter frukost och div. plockande kommer den härliga duchen i 10 min...här står man och tvager sin kropp och tänder...ja ja det är sååå gott att vara ren överallt när nan kliver ur duschen ..prova...sen börjar 30 min. av  hysterisk tillfixning av den kropp som inte är vad den varit..antirynkkräm till ansiktet..jodå , även till ögonen...täckstift..underlagskrämer..mascara..osv..insmörning av hela den torra kroppen...parfym..sen håret...som jag inte vet den riktiga färgen på eftersom jag tonar och tonar och tonar...i med mousse och spray...ja ha då ska man vara färdig då ??...nä inte riktigt...glasögon..ser ju sämre nu...det känns knasigt att först duscha och känna sig ren för att sen tillsätta allt detta "spackel "...snacka om falsk varuföring !!??

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir värre jag lovar

2008-02-25 @ 22:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0