5 dagar kvar till sem

Har haft pass nu i kväll...har övat i nya låtar och rörelser ...allt efter reglerna i boken man får...inte en liten miss..allt i takt till musiken...passet satt som en smäck i magen...så bra musik oxå och passet var fullt !!...nu är det bara att köra på ...skönt...man tröttnar efter ett tag med samma...vill ju förnya sig...

Hahaha...när jag skulle duscha nu så tyckte jag att ...shit vilken hårväxt jag har...rakar ju mig varje dag....( bikinilinjen,armhålor och ben )...jaja...börjar och raka men det tar inte...jag tog ettt nytt blad för 3 DAGAR SEN !!!!!...har altså " rakat " mig med att upp och ner vändt blad !!!???...herregud vad jag behöver semester eller ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0