Åland

Bussen började med att vara försenad...det visade att chauffören hade sm titel i att köra fel i varje stad vi kom till ...LITE irriterande...hon lyckades med 1 timmes felkörning så vi fick bara 1 stopp att sträcka på benen...men vid det stoppet var vi parkerade jämte Arvingarnas buss och i mat kön stod de bakom Bengt...jag kunde inte med att ta kort...vill ju respektera deras " privatliv " ( om dom har något )...men jag fick GO ögonkontakt med Lasseman...sa till B att nu är han brädad !...



Väntan i Skara



Jag kunde med att ta kort på bussen...men då fick Susanne stå framför

Vi avnjöt en underbart god buffe och dryck...vid  kl 20 stannade båten mitt ute i Skärgården i solgasset...det var ankarparty...vi gick ut och upp på högsta däck för där var det partaj...goa drinkar och skitbra musik...underbart i kvällsolen att sitta där och bara va...när solen gick ner och kylan kom gick vi ner i den stora dans och bar lokalen...jisses vad vi dansade och blev fulla...vi hade skyttetrafik till baren ...så mycket att vi blev "tjenis " bartenden...inte vilken bartender som helst visade det sig utan ....Håkan från Baren som gick på 3:an...

Uppvaknandet dagen efter...ja vad ska jag säga...BAKIS...när frukosten stod där med sina 20 m buffe ville jag ha allt...jag försökte men jag fick inte i mig så mycket precis...inte dom andra heller för den delen...det bara växte i munen...vi hade ju bokat spa...det var behövligt...så gött så gott ( tyvärr glömde jag kameran ...sorry) ...efter skrub, lerinpakning, hårinpakning , bastu, bubbelpool med massage och turkisk bastu ...intogs vilostolarna...ja vi småsov alla 4...ingen orkade röra på sig på en lååååååååång stund...

Vi har haft en helt underbar resa som kommer att göras om ...



Kolla vilka ställen der ligger i skärgården...vill ha !!!







På hemresan...vid lunchen så fick jag i mig mat...försökte med vin men det smakade inte gott...konstigt det som var SÅ GOTT dagen innan...

Åk i väg själva utan barn och ängna er åt varandra...den grå vardagen bara lunkar på och man " glömmer " av att vara man och kvinna...ni vet vad jag menar...snacka om att hålla glöden levande...vi är som nyförälskade...mmmmmmmmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en helt sanslös underbar och häftig weekend!

Vi måste boka igääääääään!



Men först väntar Danmark!



Kramiz Susanne

2008-07-15 @ 10:18:06
Postat av: Maloo

Äh, det är ju deras jobb att bli fotade och beundrade vart dom än går...det får dom stå ut med annars kan di ju alltid byta jobb. Och bara du inte drunknar i Kims ögon för han är MIN.Vill du ta legitima kort på dom så är dom på Köpstaden och signerar skivor och autografer i möra vid 14-tiden. Det ska jag...får ta med mig barna som täckmantel :D

Sicken kul resa det verkar vart annars...allt från vimsiga busschafförer till snygga bartendrar...(och nån Zeb Mackahan)

2008-07-18 @ 09:54:16
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0