Nytt i trädgården

Igår inhandlade jag mig en hallon planta...sidoskotten ger stora saftiga bär...hmmm...tänkte jag då ...den måste  ha något att klättra på ...idag åkte jag förbi favvo butiken...½ priset på alla ute saker...I like...hittade en ställning...titta vad bra det blev...



Hoppsan vad snett jag tog kortet..jaja..men tänk er nästa år ...fullt med härliga hallon...muuums...

Squarshen..eller hur det stavas... växer så det knakar...se bara...ops...ogräset växer bra med ser jag ...



Maloo...din små pelargonsticklingar jag fick växer oxå bra ... titta...



Fast dom har ju fått växa upp i växthuset..pelargon och regn går inte ihop...


Kommentarer
Postat av: Maloo

Så fiiint. Nu får du plantera isär Pellisarna så ska du få se på fan.;) Får nog också gå till Butiken nån dag...Alfred tog en lott där och vann 45% på valfri vara men där finns ju inget för honom...men för miiiig.

Tack för passet förut...jag kommer nog inte kunna blogga på ett par dar...tills träningsvärken släppt och jag kan lyfta armarna.Ha det gött och drick nu möe vin på din semester.Det ska jag göra.

2008-07-08 @ 00:07:58
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0