Veckan som gått

Huua det har gått en vecka nu...jag har grejat med mitt projekt...det känns i kroppen... i går fyllde jag ett traktorsläp med tegelpannor...den blev hämtad igår och trodde inte den skulle komma tillbaka så snabbt igen så idag tar jag resten av skiten som ligger och tar plats...där ska vi ha trädgårdsmöblerna till vintern...vi har hur mycket föravringplats som helst men där står skräp som den förre ägaren inte behagade ta bort...Grrrrr...nu ska skiten bort i sommar ...

Ute rummet är tomt nu och idag ska vi ta bort väggen där alla fönster ska vara...jag tycker det är sååååå roligt men det känns i kroppen efter allt bärande och kastande i går av tegelpannorna och fler i dag väntar...jaja...träning träning...

Har även målat möbler som ska vara i uterummet... slitet vitt...det kommer bli så bra...ska även klura ut något bra praktiskt till när vi är många som ska äta typ vi kalaser och fester...har kommit på att vi ska köpa IKEAS klappstolar i plast...40 kr...som man fäller ihop och hänger på väggen...ska även försöka få tag på typ " byggdegårdsbord " 2 st som även de är hopfällbara och kan hängas på väggen el. läggas på loftet som är där...

( hade ett pass på gymmet i går efter alla tegelpannor...inte konstigt att jag känner mig sliten...är nu ledig 1 vecka från gymmet nu...måste vila kroppen och återhämta musklerna )

Återkommer med kort på projekten...

                                                   

                                                       lite sliten !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan väl lägga ut lite bilder på projektet!

2008-07-17 @ 11:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0