Bakis

Vaknade bakis i går morse...fick en spontan fylla med våra grannar i lördagskväll...så trevligt så...först drack vi ur det vi hade hemma sen fortsatte vi ner till 7:an och fyllde på mer yrseldryck...haha...deras son ville veta var deras tält var någonstans...ring upp till oss sa jag ( Bengt och Björn var kvar där...vi hade gått innan...törstiga !? ) ...hem kommer Björn springer upp på övervåningen och kommer ner med ett SKÄRP !!??..i handen och ger sonen...det blev ASFLABB från mig och Susanne..Farsan jag vill ha ett tält...sa sonen...VA jag trodde du sa skärp !?...ojojoj...vad vi skrattade...inte lätt att tälta i ett skärp...jaja...vaknade första gången vid 4...var då fortfarande fuller...skulle jobba på söndag...kan väl säga att jag inte var riktigt nykter när jag anlände dit...hade även bokar träning på kvällen...fyfaan vad spriten sitter i ...jag orkande knappt lyfta srången...huuua...

Har nu lovar mig själv att inte inta yrseldryck förrän 12 juli ( då åker vi på kryssning )
och heller inte intaga förtjocknings mat och snacks...Tänk vad en lite bakis kan göra...att man lovar dit och dat !?

Kommentarer
Postat av: lotta

det tror ja inte på

2008-06-25 @ 00:22:19
Postat av: lotta

http://www.cocktailguiden.com/drinkar/namn/frozen-strawberry-daiquiri

2008-06-25 @ 00:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0