Ont det gör ont

Igår kväll var jag hos Susanne och fick en ordentlig ryggmassage...hade sträck mig på jobbet i tisdags...jag kunde inte titta ner då gjorde det ONT...jisses...vad hård och spänd jag var och knutor ...det var som rena kullerstens gatan...köpte med ett linement oxå...kände mig bättre efterdetta...vaknade i morses utan värk...underbart...sprayade på linement och åkte till gymmet och hade pass...inga vikter på vid rygg...gick jättebra...ska nu spraya med linementet och har bokat en ny tid på tis...jag blir så arg på mig själv när jag har ont...man blir så begränsad...kan ju inte göra nåt...jag har svårt att sitta still...mycket spring i bena...TACK Susanne !!!...

Henne rekomenderar jag ...utb. massör och jätteduktig...har traditionell massage...ansiktsbeh... fotbeh..mm...ring och boka...341448... hon har gjort iordning ett rum vid carporten jättemysigt och avslappnande miljö...balsam för själen !!!

Kommentarer
Postat av: Maloo

Vad hade du gjort på jobbet då??? Inte tränat med gjutjärnsgrytan igen hoppas jag ;)Ta och prva det här med semester annars...funkar jättebra...sova till 10...äta...ut i hängmattan...äta...in till datorn...äta...du hinner inte sträcka dig...bara sträcka ut dig...i sängen på kvällen.

2008-06-28 @ 10:38:42
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0