TACK kamrater på jobbet

Mina goa jobbar kompisar överraskade mig i torsdags...jag fick presenkort på en behandling ...Wanias minispa..blommor och en tallrik grönt och frukt !?...de andra skulle äta kyckling-pasta tallrik från Köttex men jag äter ju " bara " grönt tycker di så jag fick den tallriken...goingar...TACK !!!...en uppskattad översakning för att jag hade gift mig...en härlig dag vid Råbäckshamn...( jag fick sen en kyckligstallrik jag med)...kaffe och jordgubbstårta...det var mums för det har jag inte ätit på jättelänge





Kommentarer
Postat av: Maloo

Fast du undra nog bra länge varför vi skulle till Råbäck, och varför Jessica var med. Där fick vi dej.

Men gött var det alltihop.

2008-06-14 @ 23:08:52
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0