Bio

Idag har vi varit på bio...Alvin och gänget...handlar om 3 ekorrar som pratar och skönsjunger..riktigt rolig..det är så härligt att bara skratta...detta var Majas andra film på bio...hon var riktigt duktig och tyckte det var spännande det var bara dom sista 10 min. som var lite jobbiga ..filmen var dock 1.5 tim lång...kan vara jobbigt när man har spring i bena hela tiden som hon.
Ikväll ska jag överaska med våfflor .grädde och sylt :) mmmm...gott gott i gott gott...liten baktanke finns det med grädden ...tänkte att jag skulle ta mig en Irish coffie..el. två...

Kommentarer
Postat av: Viika

mmm.. våfflor me grädde och sylt :)

2008-03-21 @ 17:03:30
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Maloo

Och jag gjorde Chocolate-Cip-Cookies igår...Riktiga kaloribomber...ska lägga ut receptet på min blogg...ska man synda kan man lika gärna göra det rejält;)
Alvin och gänget är Almas nya idoler,men di andre på biografen önskade nog att vi aldrig åkt dit för hon satt nog på varenda plats på hela biografen i Skövde:)

2008-03-22 @ 09:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0