Filmning

Lördag morgon hade pass 9.15...jajamensan morgonpigg !!??...idag skulle jag även videofilma passet ...det ska godkännas och granskas av Les Milles för att jag ska få min licens...jisses jag hade en klump i magen innan passet men sen glömde jag bort kameran...tydligen även en del av koregrafin oxå , såg jag efter när jag kollade på inspelningen ..jaja har ett pass i morgon kväll ..nya tag...har till mitten av mars på mig innan det ska vara inskickat.
Ska iväg och jobba på gruppbostaden nu ...kör ett 24 timmars pass med sovande jour...så melodifestivalen får jag se där...hoppas det är bättre än förra veckan..det ska ju vara en svår kvalomgång med bra artister...trevlig lördag på er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0