Grattis till mig själv

Vilken lååååååååång dag ...jag hade sovande jour på jobbet inatt ...men sova fick jag inte ...3 timmar...6.15 ringde klockan och Nettan vacklade upp yr  i bollen...full fart på jobbet ...hem ..lunch ...hämta barn ...handla...farmor kommer ...iväg till jobbet igen...jaa det fattades personal 3 timmar och jag ställde upp !! ...hem...PHUUUUUU...just det det är min födelsedag oxå... det känn s underbart att fylla 25 ( ljuger så bra , blir 37 )...firade lite i kväll,  hela släkten kommer på lördag...jag kommer att somnna framför tv i kväll ...det känns som det svajar inombords...ändå har jag slurpat Redbull hela em..men vad hjälpte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0