" Har inte tagit min tab. i dag "

Har inte haft tillgång till nätet på några dagar..det stora tonårsmöglet hat lanat med kusinen och haft D-linken...detta upptäckte jag att det var jättejobbigt..har tydligen skaffat mig ett beroene ...datan... igår när Eric hade somnat efter 24 timmars  lanande smög jag in till hans data och fick iväg ett inlägg på bloggen...så nu efter jobb...storhandling i lidköping..pass på gymmet...gått med Maja påskkärring...duchat och ätit...kunde jag sätta mig här och skriva av sig lite ...känner mig så härimage34ja ja ..är ju ledig hela påsk...underbart ..har pass på gymmet men det är bara roligt...var så snurrig att jag missade kameran  så det blev inga kort på påskkärrigen :( ...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Men snälla Nettan....hur mår du igentligen????
Tur att jag ska läsa till Sjuksköterska...då kan jag ta hand om dig lite.Både med ditt beroende och ditt tablettbortfall...Själv har jag övat mig hela dan med mina riktiga glasögon och har nu en hejdundrande huvudvärk.Ha det bra i påsk.Kramar Maloo

2008-03-20 @ 22:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0