Hemma !!!

Äntligen hemma !!!.det har varit en lååååååång jobbar helg...eller hela jävla veckan har jag jobbar eftersom min lediga dag gick åt till ett ex. möte :( ... Fast det blir sovmorgon i morn...barna har ju påsklov...slipper att ställa klockan och väcka skoltrötta barn...Få se om jag orkar att färga håret ikväll...fast varför ska man göra något idag som man kan göra i morgon ??!!...hoppas att jag har mer energi imorgon till allt som har sakat efter i helgen...typ tvätten....ja jag har en sambo som kan ta tvätten men han är PORTAD där ...hände lite saker och missöden med mina kläder när vi flyttade ihop så där vi jag härja själv

Kommentarer
Postat av: Maloo

Han visste allt vad han skulle göra för att slippa det där med tvätten va ;)

2008-03-16 @ 23:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0