Kalas

Ikväll ska vi ha party party...vi är 3 som fyller i mars och vi brukar samköra kalasen ...min bror Oskar och systersonen Simon...det blir kul vi är MÅNGA och stämningen på topp när vi träffas...det är bra att vi ska vara här i kväll för då får jag storständat ordentligt man vill ju inte bjuda hem folk till lort... så igår hade jag hysterisk städning hela dagen och Maja fick vara hos sin kompis ( TACK Linda )  så jag kunde härja fritt..nu glänser det på Tallskogen...man skulle nog tänka varje vecka att man ska ha gäster så man tar ordentligt..ändå ska ni veta att jag dammsuger varje dag och plockar jämt ..hatar när det ligger framme saker och när dottern drar ner leksaker från sitt rum...fast jag får nog säga att Rent Hus programmet  äklar mig ...HUR ???? kan man ha det så SKITIGT ???
Jag kommer att ta kort ikväll och lägga ut imorgon...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Den enda haken med att städa innan ett kalas är att det brukar vara 7 resor värre EFTER kalaset. Ett hett tips är att samla upp dom värsta råttorna och sen släcka alla lampor och tända alla ljus.Då säger alla, Åh vad mysigt här är och vips så har du sparat in en städning.(Rent hus kom hem till mej)

2008-03-09 @ 10:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0