Kuddar

Jag och min dotter hade precis duchat då fröken frågar ...
-mamma ...har du tagit bort kuddarna i dina bröst ?
- vad menar du ?
-jamen ...dom är ju så små ,  platta och hängiga
-hmmmm...men jag har ju ammar dig Carl och Eric då blir dom så här
-jamen har du tagit bort kudden då ?
-nä...dom blir stora av mjölken
-jamen ...Josefins mamma har ju stora bröst ( hon har sillisar och maja var där dagen innan och lekte, tror att dessa två små diskuterade ett och annat )
-ja det stämmer att hennes mamma har kuddar i sina bröst men det har inte jag
-vilken tur då att du har en sån bh...då slipper brösten hänga ...så dom kommer upp lite

phhuuuu...vilka kommentarer jag får höra av min lilla dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0