Bröllop

Idag blev jag Fru Eriksson...Vi gifte oss i trädgården under äppleträdet...bara mor , Kjell och Bengt mamma som var vittnen visste detta allt har hållts hemligt...
image114
Susanne Andersson vigde oss
image113
image115
image116
Vi har gjort 3 nya ringar av Bengts pappa och mammas ringar min biologiska pappas ring och våra gamla förlovningsringar
image117
Munkängarna
image118
Vi intog middagen på Kinnekullegården...gott och mätta blev vi...sen bjöd Bengts mor på kaffe hemma hos henne...ännu mättare...
Det har varit jobbigt och svårt att inte försäga sig...men kul och spännande med allt smygande och smuslande...våran chef ska ju gifta sig nästa helg och all fokus har varit på henne...jätteskönt har jag tyckt...
Så nu heter jag Annette Eriksson

Kommentarer
Postat av: Ida

Men nettan!!! sånt här måste du ju säga till oss andra med!!

Jättefina bilder å bra att ni fått tummen ur å gift er nu! :)

2008-05-01 @ 19:42:44
URL: http://idarohdin.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej
Vad roligt !!! Vad glad jag blir för eran skull. Många Lyckönskningar från Camilla och Micke.

2008-05-01 @ 21:48:01
Postat av: Mia & Johnny

Till Mr and Mrs Ericsson
Very nice photos and good luck to you!

2008-05-01 @ 22:13:11
Postat av: [email protected]

tro inte att du slipper möhippan grattis

2008-05-01 @ 22:22:17
URL: http://lotta
Postat av: Maloo

ÅÅÅÅhhh herre guuud vad vackert...jag sitter här och piper....Stefan undrar vad det är med mig. Friade du på skottdagen eller var det Bengt som fick tummen ur ;-)??
Jag håller med Lotta iallafall...med möhippan.
Grattis grattis till paret Eriksson....

2008-05-01 @ 22:39:04
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Oskar och Carro

GRATTIS!!!

2008-05-02 @ 09:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0