Måndag

Då var det jobbar vecka igen...vad fort den låååång helgen gick då !!...fast fin var den...jag blev ju Fru Eriksson...
Igår firade min syster sin födelsadag i Munkängarna med grillning och alla syskon med familjer var med...jättekul...image119
Födelsedagsbarnet själv...Mia
image120
image121
image122
image123
Promenad inne i skogen...ramslöken är i knopp...några dagar till med sol så...
 Vi skulle ta familje kort när alla var samlade...då la batteriet i min kamera av...så jag får vänta tills jag får mailat kort till mig  och infoga på bloggen...sen vill jag ju ha med att vi över 25 vann kubben !!!!...ha

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag mailade en del kort igår (i tre olika mail)... Fått dem?

2008-05-05 @ 13:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0