Mor

Idag är det ju är det ju morsdag och väl hemma längtande efter duchsen var jag utelåst !!???....Bengt och Maja var i stan hmmm...bara att sätta sig ute och njuta av solen 15 min...sen bar det i väg till min mor med paket...

 Mor hade dukat och gjort fint vid dammen och " sommarstugan "...så vackert i em. solen...hon fick en grön tunika med svarta smala band med vita prickar på...satt som "göten " på henne...mor har fått lite dille på grön och svart och vit prickigt...snyggt...
Turnen gick vidare till Bengts mor...där intogs goda räkmackor...hon hade önskat sig hudkrämer och dyl. fick detta...sen vid 18.30 gav jag upp...då ville jag hem...hade inte varit hemma sen 16 i går !...väl hemma såg hammocken härlig ut i kvällssolen...fort som faan i och hämta vin och bara njuta ...vadå jag är ledig i morgon...min helg är i kväll eftersom jag har jobbat i helgen
Av maja fick jag en mörkblå Marimekko skål
Här är den ljusblå...även den vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0