Suger i vin tarmen

Sitter på jobbet ...kul !?...lördag kväll och fint " sippa vin i hamocken kväll "...istället sitter jag här och har trääääligt...jaja...tänkte heja på Charotte och färga håret och så var det dags att fixa muchen igen... vaxa...då skulle det behövas några glas vin för det gör onnnnt...ja vad gör man inte för skönheten...

 Idag övertalade min man mig att åka  till stan och  torget ...jag HATAR mycket folk och lönehelg...blääää...men jag tog ett djupt andetag och som tur var fick vi parkering på första parkett...runt torget...intog de första jordgubbarna...MUMS...sen vidare till Framnäs och där fick vi oxå parkering på första parkett...flyt ??...eller så var "de " med  för att jag skulle hålla ut...kl 14.00 var vi hemma igen och då hade vi storhandlat mat ,  kläder, hygien art. på ÖB och torgat div. prylar OCH jag var lugn som en filbunke !!??...Stolt över mig själv att jag fixade detta med allt folk...jag trivs när man är själv i affären...åker till ICA kl 13...för då är barnfam. hemma och äter och pensionärerna sover midda...då är det folktomt på ICA.... stan tar jag måndagar för då har alla handlat på lördagen...blir så irriterad på alla jävla människor som knör och ska bara fram...man se inget och lååååånga köer...tur man inte bor i en storstad...hade aldrig fixat det...
Nä ska kanske jobba lite nu...ska iväg på utb. imorgon ...tar med kameran så jag kan lägga ut lite kort på Body Pumpare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0