Tanken

Var på föreläsning med hälsoinsperatörerna igår om Tankens kraft...ojoj...vi tänker 60000 tankar varje dygn och 90 % av dessa är negativa !!??...och tankar styr oss mer än vad vi tror...tänker du att oj vad trött jag är och vad tråkigt det är att gå till jobbet idag och du gör så varje dag ...då blir det tröttsamt och tråkigt...MEN om man lurar hjärnan och tänker OJ vad pigg , glad och roligt det är varje dag ...då blir livet lättare...intalar man sig att det här kommer ALDRIG att fungera eller det här klarar jag aldrig...då kommer det inte heller att funka !!!...
Så possetiva tankar nu ALLA...vi fixar allt och livet är underbart ...allt ordnar sig...vi har nog alla träffat på negativa människor som suger energi av oss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar dag det är idag och vilken "tur" att Alfred hade kräksjukan igår så man får vara hemma idag och hoppas att jag inte får den....eller kankse att jag får den....jobba denna helgen eller kräksjuka...det är ju som att välja mellan pest eller kolera...men nu var det possitiva tankar som gäller så då tar jag.......kräksjukan ;)

2008-05-09 @ 09:49:45
Postat av: Syster Mia

Ja du det märker jag av när jag kör mc. Tycker jag att jag är dålig och inte klarar av det här med mc ja då välter jag i Skara vid korvmojjen!

2008-05-09 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0