Vax

Mannen ringde för en timme sen och var helt förtvivlad...maja hade lekt frisör ( jag sover ju på jobbet i natt och pappa fick agera kund )...hon hade använt ett riktigt frisör vax...som han nu hade försökt med allt  för att bli ren i håret...till och med diskmedel...jag sa då att man ska ta shampo i torrt hår när man har vax i för att få ur det...det visste väl inte jag sa han irriterat...hon ska aldrig få ha det i håret igen...jälva skit !!...jaja...torka håret då och ta shampo sen...vi sa hej då...30 min senare ringer det igen...lenare på rösten...jag fick ta avfettning som är till bilen då gick det bort !!!...en erfarenhet rikare.
Men jag hade inte problem med att hå ut vaxet när jag hade det men som sagt...shampo i torrt hår...haha

Kommentarer
Postat av: Maloo

Är det samma knep om man "råkat" få honung i håret...med schampo i torrt menar jag??

2008-05-11 @ 10:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0